سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید تجهیزات دندانپزشکی همراه با ضمانت اصالت کالا

تجهیزات دندانپزشکی شامل انواع گوناگونی از ابزار و وسایل و مواد می شوند که همه آنها دارای کارآیی بالا هستند. هر چه کیفیت این تجهیزات بهتر باشد و جزو برندهای معروف باشند بهتر است و انجام خدمات دندانپزشکی توسط آنها برای جراح راحت تر است.

خرید تجهیزات دندانپزشکی

تهیه بهترین برندها و کیفیت از تجهیزات دندانپزشکی نیازمند تخصص و تجربه است و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد. در بازار تامین تجهیزات دندانپزشکی انواع زیادی از وسیله های مختلف وجود دارد که ممکن است از نظر ظاهری شباهت داشته باشند اما واقعیت این است که کارآیی آنها با هم فرق دارد. برای خرید این تجهیزات شما باید از نوع وسیله و کاربرد و برند و کیفیت آن مطمئن شوید سپس اقدام به خرید کنید. اگر تا به حال به یک مطب دندانپزشکی مراجعه کرده باشید حتما متوجه شده اید که در اتاق پزشک، شمار زیادی از تجهیزات دندانپزشکی خاص وجود دارد که با استفاده از آنها خدمات دندانپزشکی را به بیماران ارائه می دهد. انجام هر گونه خدمت درمانی توسط دندانپزشک نیاز به تجهیزات مخصوص دارد و بدون وجود این وسایل انجام مراحل درمانی دشوار و در بیشتر موارد غیر ممکن خواهد بود. بنا به اهمیتی که تجهیزات دندانپزشکی دارند هر فرد دندانپزشکی سعی بر آن دارد که وسایل و تجهیزات مورد نیاز حرفه خود را جهت درمان بیماران، از بین معروف ترین برندها خریداری کند. هر کدام از این وسایل کاربردی جداگانه دارد و وجود همه آنها در کنار هم الزامی است. یک دندانپزشک معتبر و با تجربه افزون بر دانش علمی و تخصصی که دارد باید تجهیزات کاربردی هم در اختیار داشته باشد تا بتواند هر گونه جراحی و خدمات درمانی را برای بیماران خود انجام دهد.

حال با هم برخی از مهمترین تجهیزات دندانپزشکی و کاربرد آنها را بررسی خواهیم کرد.
دریل: ایجاد سوراخ در دندان
سرنگ: تزریق داروی بی حسی
قالب دندان: قالب گیری برای خدماتی از قبیل روکش و ایمپلنت دندان ها
سوند: تراشیدن سطحی دندان ها
الواتور: خارج کردن دندان و ریشه ها
تیغه برش: ایجاد برش در لثه
اتوکلاو: مخصوص استریل کردن وسایل
یونیت دندانپزشکی: همان صندلی بیمار است که مجهز به آپشن های فراوانی است و باعث راحتی بیمار و جراح در طول مدت زمان جراحی می شود.
مته: جهت تراشیدن دندان استفاده می شود.
تابوره: صندلی پزشک است که حالت چرخان دارد و قابلیت تنظیم ارتفاع هم دارد. 
ساکشن: مواد و مایعات دهان بیمار را به بیرون انتقال می دهد.

قیمت تجهیزات دندانپزشکی

تمامی وسایل و ابزاری که جزو تجهیزات دندانپزشکی هستند در برندهای مختلفی وجود دارند که علاوه بر درجه کیفیت، از نظر قیمت هم با هم تفاوت دارند. قیمت این تجهیزات مهم و کاربردی بستگی به عوامل زیادی دارد به همین خاطر در بیشتر مواقع قیمت ثابتی ندارند و همواره نوسان قیمت دارند. برخی از این تجهیزات که پیشرفته و کاربردی تر هستند دارای قیمت بیشتری می باشند این در حالی است که وسایلی که از نوع یکبار مصرف هستند با قیمت پایین تری عرضه می شوند. اگر مشتریان بتوانند از روش های مناسب اقدام به خرید این تجهیزات از مراجع معتبر کنند بدون شک قیمت ها مناسب تر خواهد بود. قیمت این تجهیزات با توجه به تولید و توزیع، برند و کیفیت و روش خرید و البته نرخ ارز و تحریم ها مشخص می گردد. وجود عوامل موثر در قیمت گذاری تجهیزات دندانپزشکی همیشه سبب نگرانی افراد خریدار می شود چرا که این عوامل همیشه عامل افزایش قیمت و گرانی در بازار هستند. البته باید دانست که بسیاری از تجهیزات دندانپزشکی ماندگاری زیادی دارند لذا با یک بار خرید نوع پیشرفته آنها می توان تا سالیان متوالی از آن استفاده کرد و از این نظر مقرون به صرفه هستند.

با توجه به متغیر بودن قیمت ها در سطح بازار، لازم می دانیم که خریداران پیش از اقدام به خرید حتما از طریق منابع آگاه و مطمئن، اول از قیمت واقعی انواع تجهیزات دندانپزشکی باخبر شوند سپس با دید بازتر و خیال مطمئن، با کیفیت ترین برندها را با قیمت به صرفه خریداری کنند.دندانپزشکی از مشاغل فوق العاده حساس و پر اهمیت محسوب می شود که حتما برای پیشرفت در حرفه خود نیاز است بهترین تجهیزات را برای مطب دندانپزشکی خود محیا کنیم. بیشتر این وسایل باید دارای قابلیت ضدعفونی و استریل باشند تا در این صورت بهداشت رعایت شود و بیماری انتقال پیدا نکند. به نسبت پیدایش خدمات دندانپزشکی متفاوت، تجهیزات پیشرفته ای هم در این زمینه ساخته می شود به همین خاطر در حال حاضر انجام هر نوع جراحی و آسیب و ترمیم دندان امکان پذیر است بدون این که خطری سلامت بیمار را تهدید کند.